fredag 17 april 2009

Verkar som jag hade rätt

Blev ingen ridtur idag!Tvättade rent och "jodopaxade" hoven idag och han reagerade litegrann när jag tvättade rent.Fick Monica till att springa med honomoch jag kunde ana en minimal markering så jag tyckte att det var bäst att han fick vila idag(igen).Lade på ett nytt omslag över natten och hoppas att han blir bra på det!Fördelen med detta va att jag tvättade rent hans ben med ett såpabad och fick även tvättat svansen och en "stor-rengöring" på han(i hans mått mätt då).Tycker att det är bra att tvätta och "gnugga" rent benen med såpa emellan varven i fall det finns ngr småsår som gömmer sej!Hej hopp/Jessica

2 kommentarer:

BM sa...

Låter bra...:)

Anna sa...

Jobbigt med såna där smågrejer som inte riktigt visar sig tydligt. Hoppas han snart är helt fräsch igen.